t och e


HAHA, EPIC FAIL! Vi tycker bland annat om att skela ihop som på första bilden

Vi passar tillsammans, jag och Turbo. Eller Pippzorr, Bubblan, Tuppen, Tubbs, Turrrbo eller vad 17 du nu vill kalla han för.
Hur som helst har jag faktiskt hunnit packa lite! Duktigt. Har dessutom skrivit en lista med massa jag ska ha med mig så jag inte glömmer nå. Hittills har jag dock bara strukit 6/28 saker men det är en bit på vägen, haha! Dessutom har jag städat på min toa, duktig det med. Det är bara jag och lillebror hemma nu ikväll, pappa har firmafest och är på krogen. Mamma är hemma hos sig. Så Jonte spelar Guitar Hero World Tour för det fick han i julklapp. Jag har vart lite social med han men nu sitter jag här en sväng.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hur mår du förresten, har du blivit nå bättre? :)

2008-12-26 @ 01:00:08
URL: http://annaalinneaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0