två dagar kvar

till vår avresa till london. jag trivs här. inte bara för pojkarna, nej. utan för att jag trivs på riktigt. jag kan seriöst överväga att flytta hit, jag tycker om gävle! och vädret också.


igår var jag på arenan hela halva dagen fast det inte var tänkt, på eftermiddagen blev jag telefonguidad in till stan där jag träffade christoffer och hans låtsasmamma. vi var och fikade, eller jag drack vatten och dom fikade. sen var vi runt på stan och pratade och sen skjutsade de mig till arenan innan de åkte hem. var trevligt att träffa pojken igen!

nu ska jag iväg till arenan och christoffer är påväg in till stan med bussen så jag ska möta upp honom på en kvart eller så. det här är nog sista uppdateringen innan london, men kanske hinner jag med en ikväll.. om inte annat, SO LONG SVERIGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0