veckan som gick

ja den gick med en jäkla fart. men kul har jag haft. måndag kom malin in till stan. råkade visst försova mig så hon satt 45 minuter och väntade på mig, HAHA FÖRLÅT! men hur som helst knallade vi på stan i typ sex timmar, bland annat så fick jag träffa christoffer första gången, han är en gävlebo uppe på gällivarebesök. det var trevligt ju! malin bjöd mig på mat sen och minns jag inte fel så var jag ute och åkte bil med michaela också.
tisdag hände inget speciellt, sov länge och sen blev det nattpromenad också, myspys. två timmar ute och knalla med en tvåbent och en fyrbent till.
onsdag var jag till robin på morgonen. eller förmiddagen, kalla det vad du vill. han och christoffer skruvade i hans moped och sen kom micke hem från jobbet och tittade på. jag var bara gloende sällskap. knallade hem sen och åt och sånt, sen kom robin förbi och vi kollade teve, christoffer dök också upp sen. robin avlägsnade och jag och christoffer tog en promenad innan han gick hem. jag knallade hem för att sova.
torsdag sov jag skitlänge har jag för mig. lina kom förbi så vi tog en promenad och surrade och sådär. sen gjorde vi fruktsallad när vi kom hem, mums. vi umgås alldeles för lite nu för tiden, det är trist. christoffer joinade oss på kvällskvisten nån gång och vi såg en skräckis alla tre. lite småläskig! sen tog vi promenad och skiljdes åt och knallade hemåt.
fredag morgon tvingade jag stackars robin hem till mig. han ringde och väckte mig efter nio så jag hoppade i duschen och så kom han förbi, vi kollade teve och surrade och han drog hem vid tolv då vi skulle börja åka neråt i landet. hann som tur var träffa michaela en snabbis så vi hann uppdatera oss i varandras världar innan vi åkte iväg. första stopp var i umeå hos faster och hennes man.
lördag morgon fortsatte vår resa neråt i landet. stoppet för idag var sundsvall, vi hann röja stan lite men jag köpte inget alls.
söndag fotsatte vi ner till gävle och där stannar vi till 26:e juli. det var skönt att komma fram och det var ett himla körandes runt, runt innan allt var helt klart. massor med lämna grejor osv. lillebror är på hockeyskola här så. jag och papi bor på hotell.

idag, måndag, tror jag? har jag fått sova enda till klockan tio, wow alltså. rena lyxet. sen åkte jag och pappa till stan och shoppade. köpte bara en huvtröja men det är ju nått iaf. letade efter foppatofflor men de hade inga röda i min storlek, och jag ska ha röda. fattar knappt ens att jag vill ha såna där, dom är ju så jävla fula. men sköna är dom ju iaf. dom har bara massa stora foppatofflor, skaffa lite små ju så jag kan ha några, drunknar ju i dom andra. wellwell, imorrn får jag köpa några om jag hittar, annars får jag ta en annan färg. får sova till vid nio imorrn tror jag, skönt.

nu ska jag ringa några telefonsamtal!


unga hjärtan springer fritt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0