ännu en vecka är över

det går FORT nu för veckan är redan över. har haft sjukligt kul måste jag säga. i torsdags var jag och anna p och handlade. vi båda skämdes nog ungefär lika mycket där vi gick och sköt lite diskret på vagnen.. med oss fick vi 200 burkar läsk och 5 kassar med annat. dessutom köpte vi inte ens allt för de hade inte de 198 hamburgarna och 198 hamburgebröden vi behövde...
 

i fredags så kom linnea in till stan vid elva så jag klev upp i bra tid för en gångs skull. härligt. vi sprang på stan och lite på marknaden, köpte två nya buffar (en buff, två.. buffar?) och en rem har jag för mig. linnea köpte palestinasjal och remmar. senare kom robin förbi så vi satt här och surra innan vi mötte upp tim för att knalla på marknaden återigen. vi fann martin där och han stod där och sålde nå lotter, givetvis kunde man vinna playboy-kaniner där så det passade ju han perfekt. även om han påstod att han inte valt det själv så är jag säker på att han hade valt det ändå om han skulle ha fått välja, haha! så vi var väl där en timme eller nått, sen åkte robin till byn och tim och martin var på väg hem. jag och linnea for ut och cyklade till sandviken men vi bombaderades av mygg så vi cyklade vidare och satt på sjöpen och pratade till slut. vid elva var vi väl hemma men vi gick inte och la oss förrän vid fyratiden = endast tre timmars sömn. hurra, eller nä..

på lördag var vi på klubben till eftermiddagen. när vi kom hem var det gårdsfest men jag vägrade joina såklart. skulle helst av allt stå vid balkongen och sikta med en sniper ;o jag, linnea och jonathan åt middag och sen skulle jag och linnea vara puma-vakt för mamma skulle på fest. vi var ute och gjorde inte så mycket, tog de mest lugnt. sen bestämde vi att vi skulle till sandviken och bada med tim och robin h så då cyklade vi dit. linnea trampade och jag och puma satt på pakethållaren. folk glodde en del, de är nog vana vid att hunden springer bredvid cykeln, inte sitter i knät. nånå, vi kom dit och badade litegrann. eller ja, linnea höll sig undan från vattnet, hihi. puma roade oss med adhd-rejs som hon brukar! vi knallade hemåt sen och sa hejdå till pojkarna, dumpade puma till jonathan och så rullade vi ut på cykelfärd. vi var till sjöpen först och sen cyklade vi runt hela halva gällivare, men det var kul! vi surrade massor och lekte i olika lekparkar. den lekparken som var vid sjukhuset fick nog högst betyg! haha. det blev lite dramatik i det hela också, just innan vi bestämde oss för att åka hem, var lite kul att se och höra det :p men de slutade för lyckligt så vi drog hem, då var klockan ändå vid två. och klockan tre somnade vi, återigen endast tre timmars sömn. fy så duktiga vi är!

idag blev det ännu en dag på klubben. jag är som en skållad tomat, bränd och jävlig ;D tack linnea för en trevlig helg, vi har alltid så kul <3 ser fram emot nästa helg också!! det är såhär sommaren ska vara, fullt ös liksom.


jag försöker förklara hur det känns när man flyger mot ljuset fastän det bränns

Kommentarer
Postat av: Malin

Malbas ska inte umgås med någon, Malbas is inte och orkar inte! Malbas inget trevligt sällskap nu, Malbas ska leva celibat med sin hund... Yääj!



Hoppas du hare great iaf<3

2008-07-06 @ 18:22:07
URL: http://malinsofiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0