baka baka liten kaka

idag har jag och anna bakat falsk toscakaka. vi är inte duktig på en liten skala ens. vi gjorde två långpannor. den första, hehe.. den ska vi inte tala om. den såg ut som jag-vet-inte-vad. ätbar var den, faktiskt ganska god. tro det eller ej. den andra långpannan blev perfekt. faktiskt helt perfekt. god också. där lyckades vi bra iaf.

 
långpanna ett till vänster och långpanna två till höger (fast det kanske ni kunde räkna ut)

och ettan är inte bränd, det var bara det att vi hade för lite toscasmet och den var lite väl degig när vi hällde över det så allt blev en enda sörja.. jag och anna kom iaf överrens om att nummer två är falsk toscakaka och nummer ett blir anna och evelinas specialtosca för synskadade. klockrent! den smakar ju likadant bara det att den ser ehm.. annorlunda ut? och eftersom synskadade (blinda alltså) inte ser hur den ser ut så tappar dom inte fikasuget när dom ser den! för det gör dom ju alltså inte. dom bara äter den.

jösses. mvg i hk, men vad hände egentligen?!


Kommentarer
Postat av: lina

iih, vi måste också baka nåndag ;o och förresten så måste du bjuda mig på gröna blåbärs muffins igen! (a)

2008-06-26 @ 02:31:18
Postat av: Malin

HAHA! Vars gick det snett?;)HAHA!

2008-06-30 @ 00:47:09
URL: http://malinsofiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0