fullt ös, medvetslös

ungefär så känns det nu. jag gör inte mycket, ändå känns det som att jag knappt har tid för nått. imorgon ska jag umgås med folk och buuuusa! hihi, det blir kul. förhoppningsvis. lördag + söndag blir nog fullt upp. nästa vecka måste jag försöka hinna på stan nån dag, vann ju 500 kronors presentkort på mondo på balen så det måste ju förbrukas. behöver även köpa nya ballerinaskor, och nå t-shirtar eller linnen. kanske shorts också. behöver iaf en hel del nytt, min garderob skriker efter nya saker. dessutom gav pappa mig 220 kr bara sådär, vet inte varför. han sa att jag kunde behöva dom i helgen? perfa, pengar tackar vi inte nej till.
på fredag nästa vecka blir det kirunafestivalen med linnea, tjohej vad kul jag hoppas det kommer bli! fast evelina och linnea på äventyr brukar oftast sluta bra. sen sover hon här också på kvällen, hihi!

jag har sjuk träningsvärk, har cyklat 3-4 km idag. nog är man allt lite otränad nu för tiden, hahaha. hojja.


some people will work things out and some people just don't know how to change

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0