jag är bra på..

..att försova mig. linnea ringde och efterlyste mig imorse (och tur som fan var väl det!!) men det var lugnt, jag hade bara försovit mig i två timmar. haha, fan så lyckat! pallrade mig till skolan lagomt till städgrejset började, vi har haft städdag idag. fast jag hade ändå missat löptestet, det enda viktiga på hela dagen. vi städade ute på skolgården typ en timme, skittråkigt. sen stack jag och linnea på statoil och ökade sockerintaget lite.
sen hade alla nior musik, vi repade inför skolavslutningen. sen hade vi lunch, jag och linnea kilade till skolsköterskan för hon skulle ha alvedon. de hade varit inbrott där och dom hade tydligen snott hennes dator igen + massa alvedon? dom kanske krossade rutan med skallen och behövde lite bot mot huvudvärken.. vi blev kvar där i en timme för vi började surra lite om att linnea blöder näsblod så ofta och då när dom pratade om det så höll jag på att svimma, tydligen blev jag alldeles vit i ansiktet så skolsköterskan bad mig lägga mig ner och vila lite, haha. att man kan vara så känslig. sen kom annalena och karin in dit och tyckte jättesynd om mig. när jag mådde bättre surrade vi på och tiden gick, tjopps så hade det gått en timme och jag och linnea begav oss ner till stan där vi skulle mötas innan ett, då skulle det vara nån teater där.
jag kollade knappt på teatern, den var inte då bra iaf.. ringde och surrade i tfn istället, och surra med linnea och några av grabbarna. sen gick vi hem till mig och då ringde david och undrade om vi ville hitta på nått så vi kilade på stan med honom och robin. jag köpte leggins och vi kollade skor till david men vi hittade inga. så drog vi hem till robin där david kollade skor på internet istället. vi satt och snackade lite skit innan vi upptäckte att vi inte skulle hinna ner till stan innan linnea och davids buss gick så jag och linnea cyklade upp till skolan medan david och robin åkte moppe ner till stan. ja, det fixade ju sig iaf och jag cyklade hemåt när linnea hoppade på bussen.

imorrn är det ingen skola, skönt! däremot ska jag och linnea slita arslet av oss istället, haha. jobba ska vi då göra. dessutom har jag infektion fem av åtta hål i mina öron. aj som fan alltså.


you think that i need you but you got it all wrong, babe

Kommentarer
Postat av: lina

nepps det tror jag inte ^^

2008-06-03 @ 15:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0