imorgon är en bättre dag

ja, det är det faktiskt! nu är jag klar med precis allt som behöver göras innan lovet så nu är humöret på topp (nästan..). imorrn har vi friluftsdag, ska promenera upp på dundret med linnea, det är alltid lika trevligt med den ungen alltså.

jag måste ta tag i den där jävla träningen också. förr var man hurtig och på gymmet tre gånger i veckan, sen blev det en dag mindre i veckan för varje vecka som gick och nu har jag inte gymmat öht på en och en halv vecka, känner mig som en jävla köttbulle. tänkte åka idag men har ingen skjuts upp till mbgt så då måste det bara vara tyvärr.. får kanske åka imorrn istället. hujja, man måste orka.


jag saknar mina långa naglar något förskräckligt faktiskt. jag brukar alltid ha långa naglar, men nu är de korta. eller de håller på att bli längre nu, har vuxit ganska mycket faktiskt. nu i vinter har de varit riktigt korta för jag har inte tagit hand om dom nått, nu är jag mer nogrann för jag saknar långa naglar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0