ursäkta

att jag är lite frånvarande. det spelar väl ändå inte så stor roll. händer inte så mycket nu, jag sitter bara här och möglar fast på stolen. jävla utegångsförbud. mina föräldrar ska ta allt så seriöst. hujj.
 
under nästa vecka (förhoppningsvis) så blir det att gå ut och äta på kina med lite trevligt folk. lovet har gått fort, för fort. och jag har inte haft ett skit att sysselsätta mig med. jag hoppas bara att jag slipper mitt utegångsförbud snart, för lovet har inte alls varit det minsta kul. imorgon ska jag, lina och johanna gymma. kanske blir nån fler/nån mindre. men jag ska då gymma i alla fall. på måndag är det skola, usch fy och blä. på torsdag ska jag till läkaren, kolla upp min pajsiga tumme. det värsta är att det kanske inte går att göra något åt det! gaah, jag skulle dö och jag skulle tvingas leva med min tumme såhär. troligtvis har det bildats brosk på ledbandet och det är därför jag krampar när jag skriver. i veckan "firade" vi btw 1 år, jag och min cepetumme. kan inte fatta att jag orkat leva ett helt år utan att kunna skriva två meningar med en penna.. på söndag är det kurs i jokkmokk. veckan därpå (v. 11) är det marknad har jag för mig. på söndagen tänkte vi åka till boden men det går inte för då är det återigen kurs, och jag är kursledare så de går ju inte att jag är borta. den 19:e är det styrelsemöte och den 21:a kaaaanske vi åker till boden då, vi får ju se. annars åker vi 22:a eller 23:e beroende på om jag ska till piteå eller inte. och sen är det lov igeeeen! wieee.
 
jag saknar sommaren.

Kommentarer
Postat av: Mimmmi

ooh har missat att du har börjat blogge igen! wiiieee.

blev nyfiken på din cepetumme? vadå kan du inte skriva alls?

2008-03-03 @ 21:08:00
URL: http://mimsandhershit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0