10 dagar är många dagar

sen jag bloggade sist alltså. jag har varken tid eller ork eller NÅGOT längre. idag var det skola, försov mig fastän vi hade sovmorgon till halv elva :o klantarsle. nånå, jag hann med nöd och näppe. skoldagen rullade på, gjorde matte nationella muntliga som jag typ skjutit fram massor. men det var inte så jäkla hemskt som jag hade trott, kändes faktiskt riktigt bra.. så på onsdag får jag betyg smsat åt mig, jag är ju nämligen på sunderby sjukhus då :s

efter skolan knallade jag och linnea på stan, köpte underkläder. sen stack vi till stinas där david var och klippte sig. han hade skrämt oss och sagt att han skulle snagga sig lagomt till sommarn :o han har haft fin frisyr så jag var lite rädd, vågade först inte titta hur det blev men pojken hade givetvis inte snaggat sig, han var snygg i håret nu också. vi knallade iaf iväg till profoto där dom plåtades till id-kort.


dagens bästa var när anna skrev en femma (5) fel väg, HAHAHA! och det elakaste var när anders sa åt mig att "du behöver ingen kratta för du är ju själv en" :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0