stekarna

absolut, det är vad jag och lina har varit idag. stekare. vi har legat en timme uppe på garagetaket och solat, myspys. inte för att solen värmde på så jäkla bra, men imorrn!! då ska jag steka igen.

gårdagen var ganska seg, småtråkig. valborg är verkligen överskattat. eller i alla fall i år. det började med att jag åkte runt, runt i bil. sen var jag med lina och issa, sen kom även fia och emelie. vi strosade runt här och var, sen skingrades vi då jag och issa knallade bort till sveriges största majbrasa. kan inte fatta att den fick äran att vara i gällivare. herrejösses. vi gick då dit åtminstone, där var det full rulle men knappt nå folk man kände. blev typ knockad/skallad av en kille också, ont gjorde det :s han hade världens plåtskalle. vet inte vad som gick fel men jag fick ta smällen istället för någon annan.. efter att vi stått där och värmt oss så gick vi vidare, men då bar det av hem. lika bra det eftersom det redan var så segt ute :) nästa år blir det nog bättre, förhoppningsvis!


teve nu då, tjosan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0