det är inte lätt när det är svårt

Man kan inte göra så mycket mer än att bara finnas till, finnas där. Och jag kommer aldrig att lämna din sida, oavsett vad som händer. Jag vill inte se dig olycklig men det är det jag tvingas göra just nu. Jag önskar bara att jag kunde vara hälften av den vän som du har varit för mig. Du hjälpte mig upp på benen igen när jag mådde som sämst, det var förra sommaren. Den sommaren är oförglömlig, den sommaren jag spenderade med dig. Jag grävde mig djupt, djupt ner i ett hål. Jag satt för mig själv men du ryckte upp mig och fick mig att inse att det finns så mycket att kämpa för, att det inte skulle ta slut ännu. Jag önskar att jag kunde få dig att se samma sak just nu. Glöm aldrig någonsin det jag har sagt åt dig, för det jag har sagt det har jag verkligen menat.

Det blir nog en till sömnlös natt, men vad gör det? Det är bara en till i raden av alla sömnlösa nätter som det har blivit där tankarna äter upp mig inifrån. Nu rinner tårarna, jag är så förbannat svag. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Maliiiiiin

Du är inte svag och du kommer aldrig bli svag... Du är en av dom starkaste jag känner och det är okej att tårarna rinner, du är inte svag för det!



Jag önskar jag kunde säga nå eller bara göra något men jag vet att du finns där för mig, det har du alltid gjort oavsett vad..



Jag tackar dig för att jag fick din sommar att bli så bra, det gjorde så ont i mig att se dig så nere dom du var, se dig må så dåligt, du förtjänade inte det och du hade så mycket kvar att leva för och jag kunde inte bara sitta och se dig gå undeer:/



Jag vill du ska veta att du gör så mycket för mig fast vi inte pratar så mkt som vi gjort förut.. Jag tackar dig för att du alltid står kvar trots att vi aldrig ses/surrar i telefon/surrar på msn och bor 40 mil ifrån varandra..



Jag får bara vad jag förtjänar å det är olycka och du måste se det för att inse att jag är inte bra nog, ärligt förtjänar jag inte ens att veta vem du är, vem världens bästa Evelina Hemansen är..



Jag vet du finns det räcker och mer kan jag inte kräva...



Nej du får ínte ha sömnlösa nätter, du ska sova och vakna på morgonen å slippa ha tankar..



TA HAND OM DIG NU! Fast vi inte pratar eller umgås vet jag du finns...



2008-11-16 @ 18:14:11
URL: http://ht

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0