det går bra nu

Jag är glad! Det känns bra. Har suttit och skrivit på min samhällskunskaps uppsats men tog en paus för ett tag sen så jag ska återuppta arbetet snart. Trodde jag skulle sitta och dampa på den där jävla uppsatsen men det går fan bra att skriva den! Men ska inte säga nått, då blir jag väl sur när jag börjar skriva igen.
Ska skriva litegrann, sen röja undan disken som jag så snällt lovat, kanske skriva lite till, sen över till mamma och ut med hunden för kvällspiss, hoppa i duschen, skriva mer uppsats och sen sova. Försöka att inte vara vaken hela natten också.

Imorrn tar jag bussen halv nio till Linnea och är där innan vi börjar. Har gjort så enda sedan skolan började, vet egentligen inte varför för vi har flyttat fram lektionen så man hinner ändå med den senare bussen men jag och Linnea har helt enkelt inte ändrat på våra rutiner. Sen är det skönt att åka dit på morgonen och ta det lugnt innan skolan börjar :) Har bara tre lektioner imorrn! Dock är två av dom äckligt jobbiga.. Men ändå!

Typ 35 skoldagar kvar till jullovet också. Haha här räknar vi framåt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0