far åt fanders med raketerna

Jag sitter här nu vid datorn med min emo-jycke. På nått konstigt sätt har hon, sen förra nyåret, blivit rädd för raketer. Så nu har dom skjutit massa i stan (det är World Cup i helgen) så hon har legat i mitt knä och gömt sig och klöst mig på armarna för att hon varit så nervig! Ser ut som att jag försökt cutta mig men misslyckats.. Skitsnyggt! Stackars strumphund :/


Hittade en text som passade så förbannat bra på hur jag känner inför den enda person som jag hatar här i världen. Att hata någon är ett väldigt starkt ord, en väldigt stark känsla, men med tanke på det han gjort mot oss och den smärta han förorsakat så kan jag inte annat än hata honom för det. Det finns något bra i alla människor, men han har så jävla dåliga sidor så det är inte ens sant.

I did my best to please you but my best was never good enough
Somehow you were only able to see all that I'm not
And now you show no regrets about all the things you said or done
I have failed you but believe me, you failed me too


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0