grattis, jag försov mig!

Vilken klocka jag är! :) Igår på kvällen läste jag mitt horoskop för idag och det stod att morgonen skulle vara jobbig men på dagen skulle jag bli piggare. När jag ställde klockan när det var dags att dejta kudden så tänkte jag att det inte ens är nån idé att jag ställer den egentligen för jag kommer ändå försova mig.

Tror ni att jag försov mig imorse? Givetvis! Christoffer ringde 08.07 och väckte mig, exakt den tiden gick bussen från stan. Tur att nån håller koll på mig iaf! Men nu skippar jag mattelektionen helt för jag orkar verkligen inte stressa som jag måste göra hela tiden annars. Så jag tar en buss som går halv tio till skolan istället. Nu ska jag sminka mig och borsta tänderna!

Idag kommer jag hem vid fyra, ska slänga i mig lite mat direkt, sova till vid tio och sen ta bussen upp till Linnea och hålla henne vaken till kvart i två då jag ska till skolan och vi ska ha valvaka. Sen är jag ledig på onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0