halsfluss is not the shit

Buhuuu, Pevvsan har fått halsfluss :(( Stackars mig! Nu ska jag käka penicillin i typ två veckor. Jag kräks på dom redan, tabletterna är fan enorma, hur har dom tänkt att man ska svälja såna?

Nåväl, var igår jag började känna av det och fick läkartid direkt idag. Så nu har jag missat svenskaredovisningen och provet i administration och layout för att jag vart hos läkaren. Men det gör inte mig något! Framtidens uppgift är alltså att inte smitta ner hela familjen och kompisskaran. Hos läkaren sa dom att mina halsmandlar såg ut som två körsbär, HAHA! Taskigt! Det visade iaf kraftigt utslag på halsfluss.


mina mumsiga tabletter ^^ not!
 
Igår köpte jag en julklapp till mami och idag har jag kollat upp en till pappa som jag ska beställa senare! Idag MÅSTE jag gå och kolla skor, hoppas att jag inte smittar ner alla på stan. Linnea skulle höra av sig när hon slutat.
Nu måste jag tydligen rasta hundarna, sen ska jag slänga mig på soffan och vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0