meeeen hojja

Imorse när jag vaknade sprängde huvudvärken mitt huvud itu kändes det som, ungefär. Så jag somnade om och skippade mattelektionen. For sedan till skolan och hade bild, sen en timmes hål och då började jag känna mig hungrig men det brydde jag mig ju såklart inte om.
Vidare iväg till idrotten och på uppvärmningen började jag kallsvettas och det gör man då verkligen inte under ett idrottspass. Sen kände jag mig yr så det var bara att lägga mig ner på golvet och slänga upp benen på en plint. Idrottsläraren frågade om jag hade diabetes eller nått men det har jag ju inte, bara problem med lågt blodsocker. Nu har jag dock inte haft det på länge så jag blev förvånad över att det slog till sådär igen. Men det är inte så konstigt när jag inte hade ätit på länge.
Jag låg där ett bra tag, mådde ungefär som jag såg ut (= hemsk haha!) och jag missade hinderbanan som dom gjorde. Sur var jag också för jag ville vara med. En normal puls ska ligga på kring 60-90 slag i minuten (i vila) tror jag det är, min puls låg uppe i nästan 130 när jag vilade! Var inte ens ansträngd men pulsen var jättehög ändå. Så nej, jag mådde inte så bra ;) Min idrottslärare tyckte inte att jag skulle vara med då utan bara sitta och ta det lugnt. Så det fick jag göra under lektionen, men jag var med på nedvarvningen och avslappningen i slutet iaf.
Blev bättre sen när jag kom hem och åt lite. Fick nån yoghurt av Johanna på gympan så jag fick tillbaka färgen i ansiktet också.

Jag ska hoppa in i duschen, kom hem typ nyss.. Sen ska jag äta, plugga historia och sen upp till Malmberget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0