på bättringsvägen

Äntligen börjar jag piggna till! Nu är det endast en täppt näsa och halsont som besvärar mig, plus att jag är djävulskt torr i halsen så hostar som fan.

 
damn we are (not) so hot ;D

Fick veta att vi bara har en lektion imorrn så då ska jag pallra mig till skolan, går 13.45-15.05 och har idrott men jag ska inte vara med, ska bara sitta och titta på. Lär dräpa mig annars! Synd för idrottslektionerna är roliga även om jag oftast gruvar mig för dom. Men jag får ju närvaro ändå, även om jag inte är med. Annars hade jag inte orkat åka till skolan ens.
Men ska försöka kliva upp vid tio imorrn, har en del att göra. Sen tar jag bussen vid ett-tiden till skolan så jag hinner hämta alla dessa jävla grejer som måste göras nu när jag varit sjuk. Jag vet vad jag kommer ha att göra i helgen!

Och nu är vi i planerartagen och det känns så jävla bra så det finns inte :) Det här kommer bli toppen. Nedräkningen har startat till (nästan) säkrade datum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0