piercingar

Jag vill göra fler piercingar, det har blivit lite som en sjukdom har jag märkt. Jag och mamma har suttit och diskuterat vice versa om jag ska göra några, men mamma är väldigt harig så hon vill inte att jag ska göra nånstans, inte ens nå fler i öronen haha. Men jag får ändå min vilja igenom så det är lugnt.

nu funderar jag på:
- ett till i höger öra
- industrial i vänster öra
- tungan
- bröstvårtan
- näsan

Jag vet, jag är tokig. Vill ha på alla möjliga olika ställen. Det som är synd är ju att jag är så stickrädd så jag skulle aldrig våga göra nått av de tre sistnämnda så länge jag inte är nedsövd ;) Eller ja, kanske näsan isf, det verkar inte så farligt. Men så ska jag fundera vidare och samla lite mod så kanske jag gör nått av det. Industrial i örat klarar jag mig fan inte utan, tror jag ska gå in på Ink Line imorgon och boka in en tid nångång här framöver, men vi får se om jag ids, vilket jag för i övrigt inte tror att jag ens kommer att komma ihåg haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0