sjukling nummer ett

Det var länge sen jag var såhär sjuk. Jag har äckligt ont i halsen, är snorig, har feber, ont i magen och ont i ryggen. Tror inte jag glömde nånting nu. Klockan 22.00 låg jag i sängen igår. Ett tag senare sov jag. Var helt knäckt. Jag sov till 02.30 och slog upp ögonen alldeles klarvaken. Ångrade att jag gick och la mig så tidigt men jag gick upp på toa och somnade direkt sen när jag la mig igen. Vaknade sedan ganska många gånger men tittade inte på klockan. Sen vaknade jag 6.20 då klockan vanligtvis ringer men jag hade flyttat fram den en timme idag för jag hade sovmorgon. Vaknade sedan vid 7.30 och klev upp, åt och så. Linnea ringde och bybussen var sen.
Hon skulle ha följt med mig till tandläkaren som stöd idag. Men eftersom jag är så sjuk så tyckte inte mamma att jag skulle gå till tandläkaren så jag ska dit nästa vecka istället. Linnea följ med? (a) Jag tänkte ändå gå på första lektionen och sen skulle jag och Linnea till Hedskolan och hälsa på innan vi skulle tillbaka till skolan och ha lektion, men då hade jag tänkt åka hem istället. Men så kände jag att febern blev värre när jag hade ätit och började klä på mig så jag sjukanmälde mig istället. Jag ville verkligen till Heden, jag saknar Heden! Jag och Linnea som har längtat dit :(

Jag somnade iaf återigen därikring 8.40 och sov till 11.40 och då har jag yrat som fan och drömt massa sjuka saker om Hedskolan, Petra, Ida, Anna-Lena, Linnea, Christoffer, Oskar och Alexandra. Hmm?
Nu ska jag iaf dricka te och sen ta datorn över till pappa, jag är hos han den här veckan. Om jag är piggare ikväll så tar jag en långpromenad med Nova. Kanske jag kan försöka få med mig Linnea om hon inte har nått bättre för sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0