skola idag

Jajamänsan, idag var jag till skolan! Men jag är långt ifrån frisk. Vi hade idrott men jag satt bara och tittade på (fick givetvis närvaro ändå, annars hade jag inte orkat åka dit) och i början svettades jag när jag satt där och sen frös jag nå så inåt helvete så fick sitta med vinterjackan på mot slutet.
Väntade en halvtimme på bussen som alla andra onsdagar. Käkade middag och sov lite på soffan och sen ringde Michaela, vi for ut och promenerade. Och pratade såklart! En hel del. Det behövs inte sättas i några pengar i oss inte, nejfan, vi pratar ändå. För fullt! Vi gick en ganska bra bit också, det var skönt att komma ut och röra på sig. Sen åkte vi och handlade och Micka släppte av mig hemma.
Hon har köpt en ny bil! Det är en grön Passat. Igår kväll innan jag skulle sova så låg jag och tänkte på hennes gamla bil (och jag vet egentligen inte hur jag började tänka på den). Jag älskade den! Det var tråkigt att den skulle dö. Det var en himla bra bil. Jag saknar sätesvärmaren också. Mickas nya bil har ingen sätesvärmare. Det var synd..

När jag kom hem så gjorde jag absolut ingenting och sen har jag sett Bonde söker fru. Linnea - den svikaren - är i byn ikväll. Men det gör ingenting för vi ska umgås imorgon på eftermiddagen/kvällen. Imorgon när jag slutar ska jag ut och övningsköra, sen ska jag umgås med Michaela och sedan Linnea.

Vi var förresten på Dollar store för nån dag sen, jag, Linnea och Sara. Då ropade Linnea:
- Där är ju du Sara!
...medan hon pekade på en massa avfallspåsar. Så när vi gick för att kolla vad hon menade så garvade jag som fan. Sara är en avfallspåse, haha! Linneas humor :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0