vi älskar alla anonyma kommentarer

Postat av: Anonym

Även fast du inte tycker Johan Palm var bra finns det folk som tycker det, och jag håller med om att hon var riktigt galen. Men han består inte av skinn och ben bara, vill ni att alla ska va tjockisar or what?
2008-11-30 @ 21:15:00

Alltså, när uttryckte jag min åsikt om Johan Palm? :D Tyckte bara jämförelsen var klockren - skrovlig skrik-röst, skinn och ben jämfört med en grillad kyckling på Ica. Har inte sagt att Johan är varken bra eller dålig och inte heller att jag tycker att kommentaren passar in på han. Han har då kommit längre än vad jag nånsin skulle kunna komma i en sångkärriar, det är ett som är säkert. Vissa tycker att han är bra, vissa tycker att han är dålig. Min egna åsikt har jag inte ens uttryckt haha.



I alla fall, sak samma. Trevligt att min blogg blir läst iaf :)

Kommentarer
Postat av: Saradenunderbara ;)

Fan vad snygg blogg du har! :D:D

2008-12-01 @ 20:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0