blä för söndagar

förut kunde jag inte förstå varför ingen tyckte om söndagar. tacka gud för att jag vet det nu. idag slaggade jag på till halv tolv, vaknade och upptäckte att mina släktingar redan dragit, inte ens sagt hejdå. hm.. inte för att jag har varit sådär överdrivet social heller men. har inte gjort mycket av dagen. åt ingen frukost, satt vid datan ett tag, sen blev det teve och efter det gick jag till morsan. ingen var hemma förutom hundarna då så jag gjorde bort lite av spanskaläxan och kollade miami ink sen. linnea ringde, jag mötte upp henne på busshållsplatsen och vi gick vidare till sara.
var inte där så länge, tog bussen upp till malmberget sen och så var vi på kåkstan och fikade. mys! sen gick vi hem till linnea, surrade ett tag och sådär och sen tog jag och sara 22.59 bussen hem. fick sällskap i ösregnet av david påväg hem från bussen, han bor ett hus ifrån mig. och nu sitter jag här, ska göra det sista i spanska läxan och sen sova.

imorrn ska lina opereras, kommer vara nervös och tänka på henne hela dagen ;o


stjärnhimlen betyder ingenting om dina ögon är någon annanstans   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0