då var det söndag

ganska nyss precis. och lagomt till det tänkte jag rabbla upp vad som hänt sen senast. nu blev ni allt nyfikna! nehee.

i fredags efter skolan så gick jag och linnea till pernilla och hämtade en kamera som linnea skulle låna. sen hämtade michaela upp oss och vi for hem till henne. där klippte hon mitt hår + att hennes mamma finputsade detaljerna en sväng också och därefter färgade jag michaelas hår. jag är nöööjd med klippningen, micka är duktig men så är hon ju frisördotter också ;) tack vännen! michaela skjutsade tillbaka oss till malmberget sen. sara kom till linnea också och vi åt, tog sen bussen ner till gällivare. då var vi hos sara ett bra tag, dit kom även jenny och therese. gick sen vidare till nån elin och tydligen blev jag lämnad där när jag utökade mina bekantskaper, märkte inget förrän allt folk slängdes ut och linnea fattades, haha. så då mötte linnea upp mig och vi gick tillbaka till sara. tror det var sen jag träffade michaela och till slut tog jag och linnea bussen upp till malmberget. väl där uppe så la vi oss ganska fort trötta som vi var. pratade med söti ett tag också och det slutade med att jag blev helt jävla emo och grinade haha ^^

imorse vaknade jag upp pigg, glad och fräsch. eller så inte. blev lite stressigt men jag och linnea tog bussen ner till gällivare. mötte upp issa och sen skulle vi gå och fika. var skitmkt folk på vetehatten så vi gick därifrån, mötte upp sara och bestämde oss sen för att trycka i oss skräpmat på md's istället. sen gick jag och issa hem till mig, satt och surrade ett tag. bestämde sen att vi skulle promenera till malmberget med lina. sagt och gjort. duktigt av oss! promenerade sen hem och åt och nu på kvällen kom lina och sandra hit och såg film. vi kollade på untraceable (utan spår), en thriller. den var inte nå läskig men däremot jäkligt äcklig. och nu for brudarna hemåt så jag ska väl gå och lägga mig på ett tag, mår inte så bra. så imorrn är det förhoppningsvis bättre!

it's about all the smiles and all the tears

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0