dagens

Dagens bästa: lätt när jag var påväg till Linnea och Johanna till bussen. Klockan var 10.48 och bussen skulle gå 10.50 precis. Så vi knallade på och sådär och så är klockan 10.49 när vi kommer så att bussen är inom synhåll så Johanna börjar kubba för att inte missa den och vad tror ni händer? HON FAILAR såklart, hon sprang och sprang och när hon ska korsa väger så FALLER hon platt ner på marken, landar mitt på rumpan, krossar typ svanskotan (eller så inte men det lät bra), skrapar händerna och ja.. HAHAHAHA. Alltså jag har fan inte garvat så mycket på hur länge som helst. Jag skrattade så att jag grät hela vägen till Fokus, hela vägen upp i hissen till 12:e våningen, när jag gick till Linneas lägenhet, ringde på och när jag klev in var det första jag sa "JOHANNA FAILADE, HON RAMLADE NÄR HON SPRANG TILL BUSSEN!!!" och därefter påbörjade jag ett nytt skrattanfall. Men vet ni vad det roligaste av allt var? Hon missade bussen. Den åkte iväg, fast den såg henne ligga där på marken.
Det bästa hade ju varit om jag filmade och skickade in till Americas Funniest Home Videos, men kunde inte ana att hon skulle faila sådär stort..

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA
(fast jag har iaf bett om ursäkt för att jag skrattade)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0