dagsljus och insikt förtrollar dig ej,

du är alltid vackrast för mig


vi fick sluta typ tjugo i tolv så vi hann med snabb bussen som gick tio i. kom hem, var på gojan och köpte 8 trisslotter till pappa som fyllde år idag och sen var jag upp till morsan och ut med hundarna. sen gick jag till pappa och eftersom det är hans födelsedag så var jag snäll och diskade bort en stooor disk. sen såg jag lite teve men märkte att jag var på tok för trött för det så jag gick och la mig i sängen och sov tills klockan var tre. ooojdå. heh.

så nu ska jag och lillebror iväg och hämta pappas tårta, sen blir det mat och på kvällen fika osv. linnea dyker också upp :) då blire nog film också tror jag. men nu är det dags att kila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0