fullt fart

dagen i sin helhet kan beskrivas med ett ord: michaela. hon kom hit vid halv tolvtiden imorse då jag nyss hade klivit upp, hehe. vi åkte iväg och hade kurs, sen efter det så for vi upp till malmberget en sväng för att sedan dra vidare till kullen. michaela duschade och jag ockupperade datorn en sväng. sen vidare ner till gällivare där jag också slängde mig i duschen innan vi gick vidare till kina där micka bjöd mig på mat :) sen var vi ute och åkte bil lite, funderade på hur vi skulle fördriva kvällen osv.
vi åkte förbi bion och såg att det skulle vara en film så vi tänkte se den men som de mesar vi är så vi ångrade oss när vi såg att det var en rysare. sen åkte vi lite mer bil och när vi slutligen kom på det så for vi på coop och handlade chips, morötter och gräddfil och sen hem till mig för att titta film. vi kom på att det skulle bli tecknat/animerat och vi såg flushed away. den var faktiskt riktigt kul! vi garvade då en hel del. sen vid halv tio åkte hon hem och jag knallade över. nu ska jag ut med hunden, plugga spanska och sen blire nog att sova!

i varje korsning finns det en möjlighet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0