inve.. vad heter det nu?

Ja, lilla hjärtat, man har nog druckit lite för mycket om man inte vet vad det är för skillnad på invecklat och investerat men du är söt för det ;)

Det blev en lugn hemmakväll igår, skönt. Var ett tag sen jag bara var hemma och degade. Både hemtelefonen och mobilen har dock gått på högvarv igår kväll/natt då mina fyllskallar till vänner ringt stup i kvarten. Men trevligt ändå! Somnade vid tretiden då sista samtalet avslutades.. Sen har jag vart uppe sen kvart i nio, tungt!

Ikväll ska det festas med trevligt och dessutom faktiskt vuxet folk och förhoppningsvis piggnar Michaela till så vi kan umgås också! Pappa ska ha fest här hemma och jag ska iväg på nån fest så iväg till en fest och sen hem till nästa haha! Fast pappas fest ska jag hålla mig borta ifrån, hans vill jag inte vara med på haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0