jag mår verkligen inte bra nu

uusch. det känns jobbigt! jag stressar som jag-vet-inte-vad just nu. jag äter dåligt och när jag väl äter så kastar jag i mig maten för att jag är så stressad (som om jag vore ett jävla djur!). jag sover dåligt också. eller egentligen sover jag inte dåligt utan mest för lite bara. dessutom är min magkatarr hemsk nu eftersom magkatarr + för lite sömn + äta dåligt + stressa för mkt = sämsta kombinationen.

jag har tre läxor i helgen. spanska, svenska och historia. jag har bestämt mig för att sitta uppe hela natten idag och göra läxor så att jag kan få klart det och bara kunna ta det lugnt i helgen, vore förbannat skönt. imorgon har jag bara en lektion, går från 11.45-14.05 så jag behöver inte kliva upp så tidigt så därför kan jag sitta vaken länge och fixa med läxorna. det ska verkligen göras för jag kommer må bättre i helgen om jag slipper dom för då behöver jag inte stressa fullt lika mycket.

nu borde jag egentligen sova för jag mår inte alls bra men jag måste städa för vi får besök över helgen och jag har lånat ut mitt rum till dom. sover hos linnea på fredag! på lördag sover jag väl hos morsan om inte gästerna flyttar ut i vardagsrummet så jag kan få mitt rum. nej men nu börjar jag stressa igen, ska städa så jag kanske hinner vila lite åtminstone innan jag ska iväg. känner att jag egentligen inte hinner göra nått nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0