linnea är en ängel

möttes av ett inte så trevligt brev när jag kom hem idag. tandläkaren 10/11 - helvete. jag är livrädd för tandläkaren, och nu skojar jag inte. det finns ingen, förutom de som varit med mig dit, som vet hur rädd jag är. okej, jag vet att det är mesigt men jag är verkligen skitskraj. de tre-fyra senaste åren har min lillebror följt med mig dit för jag har alltid varit dit under jullovet. fattar ni, jag är så rädd att jag måste dra med min lillebror till tandläkaren? haha fyfan. nått år har jag tvingat han att ta ledigt/skolka för att kunna följa med mig och nån gång har morsan varit med. men i år jobbar båda mina föräldrar + att jag och jonathan inte går på samma skola längre så då blir det svårt om han ska med. därför frågade jag linnea om hon kunde följa och tack gode gud för att hon följer med.

nu känns det liiite bättre iaf. men jag är fortfarande livrädd. och linnea är bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0