skallebank

nu har jag ont i huvudet. ska snart på arbetsterapi, mamma skjutsar mig dit och sen hämtar hon mig också. linnea sitter mittemot mig nu faktiskt. vi har varit på stan och knallat. inte givande direkt eftersom jag varken visste vad jag ville ha eller vartifrån, haha. vi var iaf och fikade och satt och surrade och det var nog det mest givande med hela alltihopa :) hon åker med bussen till malmberget fem i tre.

jag orkade inte göra kondistestet idag, känner mig förkyld fortfarande. tappade rösten idag i skolan också haha. när jag vart på arbetsterapi ska jag iväg och knalla med hundarna eller nått och sen kommer lina förbi och så ska vi plugga och dricka te, hehe. sådär som andra duktiga barn brukar göra! (?) vi ska försöka iaf, sen återstår det ju att se om det lär bli plugg eller något annat. vi lär ha en hel del att prata om åtminstone. men då är allt som vanligt!

och nu ska vi börja åka iväg tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0