söndagkvällen

Idag for jag ut i skogen med mami + hundpatrullen och promenerade litegranna. For sen hem, slängde i mig frukost vid halv tre tiden och sen kom Michaela hit efter fyra nån gång, satt och surrade och jag åt middag och därefter raggade vi lite på stan, vidare till Coop för att köpa glass, till Kullen en sväng osv.. Sen var vi hem till mig igen och nu för någon (några?) timmar sedan drog Micka vidare till pojken sin. Jag har surrat i telefon, duschat och sitter här nu. Snart dags att krypa till kojs med ÄCKELSPANSKA böckerna och plugga. Har inte ens kollat igenom nått och det ska tydligen vara ett svårt spanskaprov som vi ska skriva imorrn. Usch säger jag. Men det bör göras!

ibland försöker jag att spela svår bara för att jag vet vart jag har dig
( men sanningen är den att jag är så jävla såld som jag kan bli )


Kommentarer
Postat av: Mimmi

haha ja men det var ju sånna kommentarer jag menade med att "rida på renar till skolan" = "bo i iglo"

Med dig skojar jag ju bara ;) hoppas du förstår det ^^



2008-10-20 @ 21:53:14
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0