we are fighters

jag insåg just att jag inte bloggat på två dagar nu. illa. det är mest skoooolaaaa just nu känns det som. blä!

har varit hos linnea ikväll. vi kollade bonde söker fru och sen var vi ute och promenerade. mysigt men lite småläskigt ;o hon visade mig vart och hur jag ska springa löptestet imorrn, har rest-lektion i idrott efter att jag slutat för att jag missade löptestet förra veckan då jag var sjuk. åkte sen hemåt. fick sällskap på bussen av martin och tim som var helt tokiga. jag undrar vad david ger dom, haha! när jag kom hem satt jag med fucking historia läxan! morr..

tim hann förresten skicka två fina bilder åt mig på bussen. han hade tagit de hos david tidigare under kvällen. jag måste bara lägga in en här, haha.

dom tycker om att kraaaamas?

nu orkar jag inte skriva mer, det blev för drygt. ska sova, nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0