återigen helg

denna vecka har gått utav bara farten måste jag säga! tyvärr blir det ingen vistelse till stugan :(  jonathan blev sjuk så då blir det inte att vi åker utan vi siktar in oss på nästa helg istället. fördelen med att jag är hemma är iaf att jag får träffa lina som jag inte sett på alldeles för lång tid nu. så det blir ju kul!

slutade skolan typ tio över två, tog bussen ner till gällivare med david, johanna och andreas och knallade sedan hem. pappa ska fixa min gamla dator så jag kan bära över den till morsan och påbörja mitt kommande projekt här: STÄDA! det behövs nå så inåt helvete. vet inte ens om jag vågar ta några före/efter-bilder, hehe.

nu sitter jag iaf och nöter cannonball  som jag föriövrigt älskar och den låten måste spelas på min begravning om jag skulle råka dö inom den närmsta tiden. kom ihåg det. jag har redan sagt det åt mamma.

och tydligen är det bara 121 dagar kvar tills jag fyller år råkade jag upptäcka. med ren och skär huvudräkning kan vi då alltså räkna ut att det är 117 dagar kvar tills nyårsafton och därmed 110 dagar kvar till julafton. sjukt kort tid är det ju ändå, för jag tyckte faktiskt att det var maj månad igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0