fan också

det har diskuterats för fulla muggar hur pass långt in på denna termin det skulle gå innan jag försov mig. 9 dagar. JA, jag har försovit mig! klockrent. vaknade tjugo över åtta och hade en känsla av att jag hade missat bussen men nej, den gick ju 8.52 trodde jag åtminstone. när jag sen kollade busslistan visade det sig att den skulle vara i malmberget 8.52 och den gick alltså ungefär halv nio. jaha, ringde till en lagomt sur pappa som får komma och hämta mig. börjar ju ändå först tjugofem över nio men tar jag en annan buss så hinner jag inte till lektionen i tid.

nej nu ska jag äta frukost, borsta tänder och sådär. annars blir nog den sura pappan riktigt sur om han kommer hit för att hämta upp mig och jag inte ens är klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0