helgen

gårdagen blev bra faktiskt, jag kände det på mig på nått sätt. jag sov fan till klockan ett igår. var upp till mormor och morfar och åt middag också. var verkligen inte på humör.
michaela ringde mig under kvällssnåret och frågade om jag skulle med ut. nejfan, det orkade jag verkligen inte med. men jag kunde inte svika henne så jag hoppade in i duschen och fixade mig. hon kom förbi vid åttatiden och sen åkte vi upp till andré i malmberget. jocke, tim och janne var också där. vi var där ett tag, sen hämtade vi upp lina och micka skjutsade oss till statoil. där hoppade vi av, var in och köpte cola och sen bar benen mot mitt håll. issa ringde dock och vi gick för att träffa henne en sväng. sen fortsatte vi men det var jävla kallt så vi gick hem till mig och värmde oss. satt och surrade massor också.
det är så jävla enkelt med mig och lina, fast vi inte bor i samma kommun längre och inte träffas så ofta så är det ändå som att man träffat henne dagen innan när man ses. när det slutat blåsa så gick vi ut igen och vi bestämde oss för att gå till jacke. vi våldgästade lite där och sen gick vi. tobias hämtade upp oss, vi åkte ett varv på stan och sen skjutsade han hem mig. jag somnade klockan tre.

behöver jag nämna att jag var trött när jag vaknade imorse? imorse klockan sju. jag orkade inte kliva upp, låg i sängen till tio över åtta. micka hämtade mig halv nio och vi åkte mot boden. har haft en supertrevlig dag där borta! tack michaela för att du ställde upp och körde, <3

nu ska jag kika vidare på internet, sen göra spanskaläxan och sen sova, trött som tusan.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Varsågod pinglan :D

2008-09-28 @ 21:33:38
URL: http://mslouisiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0