låt mig få sooova

nu är jag trött. inte lite heller. har orienterat 5 kilometer idag och därefter cyklat 6 kilometer (dessutom med någon på pakethållaren!) så jag är TRÖTT. linnea åkte med mig hem efter skolan, jag hoppade i duschen för jag hade haft orientering sista timmen och sen lagade vi middag. tacos blev det och det var gott! blev en hel del surr, tror vi satt vid matbordet nästan en och en halv timme. efter det cyklade vi (jag! linnea på pakethållaren) till klubben för lite träning och sedan hem igen för att se idol. efter idol så följde jag och nelly linnea till bussen och hon åkte hem.
linnea höll på att missa bussen och vi sprang men nelly orkade inte med i vårt tempo så jag fick typ dra henne, stackaren! märks att hon är gammal nu. när jag kom hem hann jag se vem kan slå filip och fredrik? i nästan en halvtimme innan det istället blev telefonsurr i 1½ timme ; ) och sen gick jag över till pappa och nu skriver jag det här och mina ögonlock håller på att trilla igen. är klar att sova, ska släcka runtom och ladda mobilen och sen snarka på som fan. har sovmorgon, börjar först 9.25 men ska upp och duscha på morgonen och tänkte dessutom diska bort disken från idag. så blir väl att stiga upp vid sjutiden ändå!

du är inte bara "någon", du är den där "någon speciell" <3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

oo orientering.. jobbigt ^^



haha å nej bilderna är från i juli ^^

Det är fan kallt här i stockholm nu!

2008-09-18 @ 22:20:22
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-18 @ 22:27:49
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0