måndag

skolan var inte så jobbig idag men måndagar är tråkiga. idag är första gången sen vi började skolan som vi inte har fått spanskaläxa! :o helt otroligt! vad gör man en måndag kväll som denna då? linnea kommer hit just efter fem så då ska vi kila på stan och ikväll ska vi upp till kåkstan och fika tänkte vi. och så blir det ju att se idol såklart!

känns som jag har fullt upp hela veckan, imorgon kväll ska jag hjälpa michaela på kurs, onsdag ska jag vara med issa, torsdag hjälpa michaela igen, fredag eller lördag sover jag hos linnea och vi har samtidigt besök hemma av min faster och hennes man. så jag måste städa! för städat är då det sista det är i mitt rum, haha. men städar väl litegrann innan linnea kommer hit, dvs nu efter att jag bloggat. sen får jag fortsätta imorgon och resten av dagarna om det behövs, vilket jag skulle tro, hehe..

nu - städa
snart - äta
sen - stan
ikväll - fika och idol

Kommentarer
Postat av: LINAAa

bbyyyy, jag kommer hem ihelg!! ;o

2008-09-29 @ 19:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0