nu tar vi vatten över huvudet!

ungefär så känns det nu. efter att jag skrivit ner dom här helt onödiga raderna ska jag ta datorn med över till mamma. hon har nämligen skaffat bredband så grattis, det var på tiden tycker vi! nu slipper jag springa över till pappa varje gång jag behöver använda internet. nu kan jag bara bära datorn emellan istället. tur man har bärbar.

jag ska gå över till mamma, börja kolla slutet av idol (hm, jag är konstig?) och samtidigt göra lite av historia, ta paus och duscha, fortsätta med historian, fixa till internet hos mamma, göra ännu mer historia. sen var jag nog klar för idag. börjar först halv tio imorrn, skönt! nu ska jag dra igång med det där så att jag hinner med allt innan jag ska sova.


varför syns inte kärlek på röntgenplåtarna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0