tjockisfika med linnea

idag var det en kort skoldag, gick från 9.25-11.55, hade bara historia och samhällskunskap. jag och linnea tog bussen till gällivare, köpte strips och gick hem till mig och åt. jag diskade, vi surrade och sen knallade vi på stan. jag köpte underkläder men faktiskt inget mer. sen var vi fräcka nog och gick och tog en fika på vetehatten. tjocka sig, vad är det? ;s linnea for hem, jag gick hem och åt. sen hämtade micka upp mig, hem till henne där hon åt och sedan dollar store innan jag blev hemskjutsad.



nu är jag iaf påväg på lägenhetsvisning med pappa på en kvart, skynda skynda! har bråttom som tusan. måste hinna byta lite kläder innan. sen skjutsar han upp mig till malmberget, då blir det idol med linnea! mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0