tuuuuesday

tack! ingen mer spanska eller engelska förrän på måndag, tacktack. nu är veckan räddad!

just nu sitter jag och funderar över om jag skulle orka möblera om mitt rum. en idé som slog mig nyss! det behöver städas och inte lite heller. kanske lika bra att man möblerar samtidigt. men det beror på om jag kan koppla ur min gamla dator nu eller om pappa ska fortsätta bråka med den ett tag till. hoppas att han skiter i det så min morbror kan fixa det när han kommer upp och hälsar på nu i veckan, han jobbar mycket med datorer så han kan nog det där. men jag klagar på min säng hos mamma, den är för mjuk så jag sover dåligt och får ont i ryggen av den! inte lite heller, blir stel som en jävla pinne och ajaj alltså. jag tänkte ta över den hit till pappa och skjuta ihop den med sängen jag har här. skulle jag ha en så bred säng så skulle jag ändå bara ligga på ena sidan när jag sover själv och då spelar det ingen roll hur den andra sidan känns. men bara för att jag skulle vilja ha det så, för att det skulle vara bra eller nått. eller helt totalt onödigt, men det kvittar. men vi får se, får prata med mamma. måste ju få en ny säng dit innan jag kan göra nått med den jag har där nu men om det blir att byta bort den så får jag tänka om i min möblering hos pappa.. den stora frågan är ju egentligen bara: vart fan ska man börja?

på torsdag ska jag till arbetsterapeuten för första gången. läskigt. känns jättetöntigt. får hoppas att det går bra iaf, men det tror jag nog. nu ska jag ta tag i möbleringen! eller först ska jag ringa min papi och höra hur det blir med datorn.

never take a person for guarantee, hold every person close to your heart
because you might wakeup one day
and realize that you lost a diamond while you were too busy collecting stones


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0