80 minuter x 3

idag gick jag från halv tio till halv tre. och jag hade bara tre lektioner. det är inte mycket, nej men ändå. det krävs att man ska sitta stilla i 80 minuter och samtidigt vara uppmärksam på vad läraren säger. 80 minuter är lång tid, speciellt när man är van vid max 60 minuters lektion. före lunch två lektioner = 160 minuter, däremellan lektionerna en liten rast på 5 minuter för att byta böcker, orientera sig till rätt sal och sånt. sen en timmes lunch för att därefter återigen sitta stilla och uppmärksam i 80 minuter. jobbigt! imorrn går jag 8.45-15.05. matte, spanska, lunch, engelska, bild. pepp? nej!

igår kände jag mig ungefär som martins mamma borde ha gjort när hon läste martins svar på den här lappen.. men just nu undviker jag att tänka så mycket.
 
Vi har alla varit där
                                                                                              i miss you like mad,
                                                              how do i breathe without you by my side?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0