vilken kväll

fullt ös, medvetslös. typ! linnea kom hit efter att jag ätit, eller vi möttes på stan och knallade runt. hon köpte underkläder på lindex. jag träffade ella-li där, sjukt länge sen man sågs! kul att se henne en sväng. sen knallade vi över till kosmetiken och michaela var där. surrade lite och sen vidare. träffade även jenny på stan så jag hälsade och surrade lite. sen tog jag och linnea bussen till malmberget. var till konsum först och handlade lite, sen var vi till henne och drev på msn och sen blev det idol. pernilla kom förbi och sara också.

anthony ringde och vi bestämde att vi skulle träffa han och timo tio över nio för att gå och fika. vi gick dit men det var bara anthony som kom för timo ballade visst ur men då joinade robin, oscar och david. de två sistnämnda är från tärendö, funderar på vad dom gör här haha.. så det blev iaf jag, linnea, pernilla, sara, anthony, robin, oscar och david som var och fikade. sen var vi ute och gick lite, stod ute och surrade och promenerade också lite.

sen kom david och tim ut och vi surrade lite med dom men sen gick dom in till david. vi andra stod kvar och surrade ett tag innan oscar och david gick mot bussen. anthony och robin övertalade mig och sara (som också skulle med bussen) att stanna så vi gick in till anthony och bestämde oss för att ta nästa buss till gällivare som vi missade, lyckat haha! men av nån anledning så lyckades anthony få oss att stanna kvar så länge så vi missade den. men den gick typ nån minut tidigare än vad den skulle så morsan fick hämta oss sen. och nu så har jag kommit hem och ska typ lägga mig nu, är ganska trött.

nu smsar jag iaf för fulla muggar men snart är det godnatt!



anthony och robin på elevhemmet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0