friluftsdag

Idag hade vi friluftsdag, var väl ute drygt två timmar. Rätt så mysigt för vi hade bra väder :) Sen promenerade jag, fröken Ärleborg och Johanna hem. Jag sov väl någon timme efter jag kommit hem, sen ringde jag och fixade lite sommarjobb förhoppningsvis, for iväg och gjorde ärenden med min mor och sen har jag suttit här ett tag. När jag åkte iväg med mamma så - HÖR OCH HÄPNA NU, VA - lämnade jag min mobil hemma!! Och nej, jag är inte sjuk. Jag hade bara lust. Det hade nog inte en kotte kunnat tro om mig så besatt som jag är av den där telefonen.
 
Dessutom ska jag inte äta godis på fem veckor har jag bestämt. Och jag ska (försöka) klara det. Fem veckor borde fan gå, annars är jag kass. Men det är jag ändå haha ;) Men det gäller godis, chips, popcorn och sånt där fett. Fika och läsk är fortfarande okej (a) Annars får jag mega jävla abstinensbesvär.
 

Sen tänkte jag bara säga att min pojkvän är finast i
världen. Och jag saknar honom.


god, i miss your lovely eyes



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0