jag är avundsjuk

På tisdag åker M&M till Norge. Jag är faktiskt avundsjuk. Jag har inte varit där sen 2007 och då var jag sur och sov 36/68 timmar som vi var där. Riktigt jävla dryg var jag. Så nån "riktig" Norgeresa har det inte blivit sen 2006. Jag vill dit nu! Det är så jävla skönt att komma bort från allt och bara ta det lugnt. Jag älskar stugan där. Det enda som är det är väl att det är skitdyrt att smsa och ringa och jag betalar både ingående och utgående så jag har alltid min mobil avstängd när jag är där. Ibland slår jag på den och rapporterar hem till mina kompisar.
Hur som helst, jag vill komma bort till Norge. Norge och fint väder! Och bara därför ska jag slänga upp två bilder från när jag var i Norge 2007. Jag ska tydligen också kasta in två random bilder från sommaren 2007 kom jag på, såhär så jag ut då iaf. Var både en trevlig och en jävligt deppig sommar. Fast jag hade inte för något i världen ens velat gå tillbaka till det trevliga. Bara vissa delar, men inte många. Norgebilderna är i mitten.



Nu ska jag fanimej sova. Det är alldeles för sent, jag som har varit så duktig på senaste tiden och lagt mig tidigt men nu har jag börjat gå tillbaka till mina dåliga gamla sömnvanor och det får inte ske för då mår jag dåligt. Förresten så har jag inte ätit godis på 14 dagar nu! Alla är chockerade, för det är inte likt mig. Jag är gottegrisen nummer ett i vanliga fall, hehe. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0