..och idag rök det 500 kr


Hemklickat!
Trosorna såg visserligen skitfula ut på den där bilden men på nån bild där det var en som hade på sig dom så såg dom iaf fina ut så vi får väl hoppas att dom är det också!
 

Tack Linnea för "stödet" i mitt förra inlägg, kommentaren du la. Det känns mycket bra att ha en vän som du! Hm.. ;) Angående den där gubben så stod han upp på parkeringshuset och jag gick där nere. Numera är jag övertygad om att det var det sistnämnda han sa för han sa fan inte hund, han sa hylla! Gubbstrutt!
 

Jag har lovat herr C att jag ska ligga nerbäddad i sängen senast 23.00 idag så bäst att jag kryper ner under täcket om jag ska hålla vad jag lovat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0