sista dagen innan det är skoldags igen

Det känns inte alls bra att min älskling har åkt hem igår. Känns som att jag är halv, som att en del av mig har följt med honom. Fan att det ska vara så svårt, men jävla skönt att det är värt alltihopa ändå. Och förstås härligt att det går mot sommaren och sommarlovet! Men nu ska jag se det här positivt, detta är det längsta vi har varit ifrån varandra sen vi blev tillsammans, och jag ska inte gnälla för det är fan inte länge kvar tills vi ses igen, det är ingenting jämfört med hur länge det var nu!


Tro mig, det är inte bara jag som är kär i Christoffer! ;)
 
Idag har jag varit i Råneträsk med mamma, hennes kompis Eva och hennes kille Dick. Vi hade finfint väder, blåste lite kallt men mysigt som tusan att sitta ute i solen och grilla korv och mata fläskollar! :) Heter det så..? En fläskolle, två fläsk..ollar..? HAHA! Det är iaf en fågel, dom heter nog inte fläskolle egentligen men dom kallas tydligen för det. Har varit en sväng och hälsat på mormor och morfar också och morfar hade fått ta bort förbandet efter operationen, såg ju bra ut men lite småläskigt fortfarande.

Har inga planer för morgondagen, men nu ska jag duscha och sen packa ihop kläder för imorgon har jag idrott. Är inte alls pepp för skola, allt känns helt åt helvete nu + hundraåtta tusen kilo ångest. Tackåhej!
 
-
It's been hardly a moment and you are already missed ...

Kommentarer
Postat av: Michaela

Förstår att du har de jobbigt nu.

Du vet att du kan ringa närsomhelst och prata om de behöver <3

2009-04-14 @ 00:35:27
URL: http://mslouisiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0