världens tråkigaste

Jag måste vara världens tråkigaste människa. Vi såg I know who killed me och jag vet inte om den var sjukt äcklig eller om det bara är jag som är löjlig för jag satt fan bakom kudden en tredjedel av filmen! Fyfan vilken mes jag är! Och så satt jag där och frågade Linnea vad som hände hela tiden haha! De sista 25 minuterna kollade jag max två sekunder innan jag gömde mig bakom kudden igen för att kika efter ett par minuter igen.

Stackars Linnea, jag är världens sämsta skräckfilms-tittarkompis ;) Nu ska vi till elevhemmet!

Kommentarer
Postat av: Linnea

JA, det är du! Men nästa gång så ska du kolla heeela filmen ;)

2009-04-04 @ 11:08:46
URL: http://annaalinneaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0