Dagarna går

Ifall nån inte har hängt med så har jag varit i Gävle, Uppsala, Finland, Umeå och stugan den senaste månaden men jag har ingen ork att skriva om det. Finns bilder på min bdb och facebook om inte annat.
 


 

Jag och Christoffer har varit hos Sophie och hjälpt henne sätta upp en ny lampa idag. Nu är han, Jonte och Fredde snart på G upp till garaget för att skruva moped igen.
Jag ska sova ett tag tror jag, om det inte är nått bra på teve. Måste fördriva tiden för jag blir snart ensam hemma för mamma ska också iväg. Egentligen skulle C åka hem idag men han stannar till på söndag, och ingen mådde bättre än jag tror jag! :)

Jag ska fixa till bilden som är fotad på båten till Finland för vi har varit och köpt en ny ram idag, sen funderar jag på om jag ska orka baka chokladbollar senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0