Hållplats: hemma

Har varit i stugan i helgen, kom hem idag. Har haft kanonväder och jag är bränd som fan, liknar en tomat lite smått. Synd att man alltid har på sig fel bikini, mina ränder är fan långt ifrån snygga :) Christoffer är glad över att han har solat bort sin bondbränna!





Sen idag har vi varit hos pappas tjej och fikat, sen knallade jag och C iväg till Ante och Sophie en sväng. Han stannade kvar där och nu sitter jag och väntar på att han ska komma hem nån gång, för jag vill se film. Ska snart gå och möta upp honom iaf.
Och jag är nådigt less på att skriva blogg men det blir säkert bättre när skolan drar igång och jag börjar ha något att klaga över igen. Det blir finfint de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0